środa, 8 czerwca 2016

Sandra poleca: doradca zawodowy!

Dopiero co pisałam o swojej niepewności co do przyszłości i że nie wiem czy uda mi się zostać fryzjerką... a dziś przyszedł mi do głowy pomysł żeby napisać o doradcy zawodowym. bo przecież po części dzięki spotkaniom z nim coś mi się tam w głowie ułożyło i mam takie plany a nie inne

W ośrodku szkolenia i wychowania OHP w którym się uczę i mieszkam mamy organizowane co jakiś czas spotkania z doradcą zawodowym. Słaba jestem w opisywaniu kim taki ktoś jest ale może mi się mniej więcej uda ;)


A więc jeśli nie wiecie kto to DORADCA ZAWODOWY to powiem wam że jest to ktoś kto

  • może pomóc w podjęciu decyzji o wyborze kolejnej szkoły 
  • zrobi wam jakieś tam specjalne testy które pokażą co lubicie w życiu i np. o jakim zawodzie możecie pomyśleć
  • opowie wam jak wymyślić sobie cel na przyłość (np wymarzona praca) i jak do niego dążyć
  • dużo wie na temat szukania pracy i takich tam ;)

Pewnie słabo udało mi sie wyczerpac temat ale mniej wiecej wiecie o co chodzi. nie wiem czy w gimnazjach i szkolach srednich ale nie zawodowych macie takie spotkania ale jeśli nie to szkoda bo to fajna rzecz! babka która jest moim doradcą jest naprawdę świetna! przyjazna i strasznie mi pomogła w chwilach zwątpienia i przekonała że warto dążyć do spełnienia marzeń i jak można to robić jeśli chodzi o zawód i pracę

Kiedyś już pisałam o stronie prowadzonej przez OHP na której można znaleźć różne informacje o pracy dla młodzieży i nie tylko, jeśli chodzi o doradców zawodowych to też można tam to znaleźć http://ecam.ohp.pl/-/doradca-kariery-kim-jest-i-w-czym-moze-ci-pomoc-
może wam się przyda

Polecam skorzystać z doradcy zawodowego jak będziecie mieć możliwość!! :D

a na koniec taka zastanawiająca się nad przyszłością małpa ;)


3 komentarze:

  1. Małpa rozwaliła system :D
    U mnie w gimnazjum były chyba dwa spotkania z doradcą zawodowym, ale obydwa mnie ominęły, bo akurat byłam na jakichś konkursach. W sumie nie żałuję że na nich nie byłam bo mniej więcej wiem co chcę robić w życiu, ale teraz pani pedagog u mnie w szkole jest też właśnie doradcą zawodowym i jeszcze nigdy z nią nie rozmawiałam dłużej, ale wiem, że jest fajna, więc może kiedyś... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak wiesz co chcesz dalej robić i nie potrzebujesz takich porad to nie ma co ale ogólnie warto polecam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja miałam takie spotkania w gimnazjum, niestety w szkole średniej nie, a uwazam ze własnie w liceum by się taki ktoś przydał/Karolina


    OdpowiedzUsuń