czwartek, 26 listopada 2015

Liebster Blog Award vol. 2 ;)

Jakiś czas temu Marii z bloga messmarii.blogspot.com nominowała mnie do Liebster Blog Award. Dziękuję bardzo - to naprawdę fajna sprawa i zabawa! :D



A oto moje odpowiedzi na zadane przez nią pytania:

1. Co Cię motywuje?

Ostatnio ciężko bywało z motywacją… ale najbardziej motywują mnie pozytywne osoby wokół mnie i myśl że coś może fajnie wyjść jeśli się postaram


2. Co jest twoją pasją i jak ją rozwijasz?

Nie wiem w sumie czy mam jakąś pasję w sensie hobby? Teraz chyba fryzjerstwo stało się taką rzeczą na której się skupiam i chcę nauczyć jak najwięcej … no i rozwijam to ucząc się w OHP na fryzjerkę :D


3. Czy uprawiasz jakiś sport? Sama czy z kimś?

Jeśli sportem można nazwać  ganianie się po internacie z i bitwy na poduszki to tak :P nie no żartuję! Lubię grać w siatkę i ping-ponga czasem ale to tak dla dobrej zabawy, czasem z koleżanką ćwiczymy sobie Chodakowską czy inną Mel B


4. Wolisz blogi typu beauty i fashion czy takie z głębszym przekazem?

Na dłużej te z głębszym przekazem chociaż lubię też czasem poczytać o jakichś fajnych kosmetykach i ciuchach więc w sumie te modowe też są spoko


5. Wolisz czytać czy oglądać (zdjęcia, filmiki)?

I to i to :)


6. Jakie masz cele/marzenia?

Skończyć szkołę, zostać dobrą fryzjerką, pisać fajnego bloga i mieć wokół siebie samych pozytywnie nastawionych do świata ludzi


7. Co sądzisz o moim blogu oraz publikowanych na nim treściach?

Nie chcę żeby to zabrzmiało jak słodzenie ale Twój blog jest naprawę spoko!! Świetne masz zdjęcia i fajnie piszesz tak lekko i zawsze z jakimiś ciekawymi przemyśleniami! Na dodatek kiedyś znalazłam u Ciebie przepis na pyszne ciasteczka z czekolady, płatków owianych i ziaren, jak tylko mam jak to je robię i po prostu uwielbiam! ;) także tego… podoba mi się Twój blog!


8. Jakie 2-3 tematy chciałabyś by zostały poruszone prze zemnie?  
Sama wymyślasz świetne tematy…! Ale jeśli już coś mogę zasugerować to więcej takich przepisów jak na te ciasteczka poproszę :P poza tym jakieś porady motywacyjne (np. jak się zmusić do nauki ;) ) mogłyby być niezłe :)

A ja chętnie nominuję prowadzących te blogi (ostatnio moje 3 ulubione plus jeden nowy ktory mnie zaciekawił:)


Hanię: welcome-here-in-my-world.blogspot.com

Karolinę i Mikołaja: 2perspektywy.blogspot.com

Bartka: indywidualnyobserwator.blogspot.com

(dopiero zaczął blogować więc tym chętniej przeczytam jego odpowiedzi!)

I jestem bardzo ciekawa odpowiedzi na moje pytania! 



A oto one:


1. Czego nie zrobiłabyś/nie zrobiłbyś nigdy  nawet za milion dolarów?
2. Twój wymarzony zawód i dlaczego akurat taki?
3. Czy zgadzasz się ze stwierdzeniem że żadna praca nie hańbi?
4. Gdybyś mogła/mógł pojechać gdziekolwiek zechcesz na miesięczną wycieczkę – jakie miejsce byś wybrała/wybrał? I dlaczego?
5. Co najbardziej lubisz w blogowaniu?
6. Co sądzisz o używkach jeśli chodzi o nastolatki?
7. Co sądzisz o moim blogu (czekam na szczere nawet krytyczne opinie chętnie się poprawię!)
8. Czekasz już na Boże Narodzenie? Lubisz te święta?

Dajcie znać, jak odpowiecie! :) Już nie mogę się doczekać :)


10 komentarzy:

  1. oo, dziękujemy, na pewno weźmiemy udział! Nie jestem pewna tylko czy w te sobote, czy moze w nastepna :)
    a co do Twoich odpowiedzi...fajnie ze masz jasno okreslony cel na przyszlosc (fryzjerstwo) ja jeszcze nie mam pojecia co chce robic.../Karolina


    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za nominację! :* Odpowiedzi są już u mnie na blogu. :)
    U mnie z motywacją jest podobnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. z punktem 5 mam tak samo - lubię czytać książki ale filmy też mnie wciągają :D
    pozytywni ludzie to skarb ♥ powodzenia w rozwijaniu fryzjerskiej pasji :*
    też wymyśliłaś własne fajne pytania :)
    ogolnie myślę że lba to fajna sprawa, żeby lepiej poznać blogera także cieszę się, że zgodziłaś się na udział w tej "zabawie" :P
    3maj się ;)
    +obserwuję ♥ zapraszam i do mnie, może też Ci się spodoba i zostaniesz na dłużej? : )
    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. O, dziękuję bardzo za nominację, kochana jesteś!

    1. Nigdy nie zrezygnowałbym z mojej wolności. Nie zgadzam się na absolutnie żadne ograniczenia odnośnie mojego wyglądu, światopoglądu, czy zachowania. Jestem wolnym człowiekiem i bardzo się z tego cieszę.
    2. Nie mam wymarzonego zawodu :D Nigdy nie myślałem o sobie jako o potencjalnym pracowniku i szczerze powiedziawszy, niezbyt marzę o tym, żeby pracować. Pewnie skończy się na tym, że będę posiadał jakiś własny biznes (już wiem jaki, ale nie chcę nic mówić, żeby nie zapeszyć xD), ponieważ, jak napisałem wyżej, nie znoszę ograniczeń...
    3. Tak. W sumie całkiem niedawno o tym myślałem, że wszystkie zawody są potrzebne, bo skoro są, to znaczy, że jest na nie popyt i jak ciężkie byłoby życie, gdyby zabrakło na przykład sprzątaczek... Utonęlibyśmy w brudzie, dlatego trzeba szanować każdą pracę.
    4. Nową Zelandię - to jest mój podróżniczy priorytet, kraj o którym marzę od lat, ponieważ uważam, że jest naprawdę urokliwy i przepiękny.
    5. Najbardziej lubię ludzi, których poznałem dzięki prowadzeniu bloga. To jest naprawdę niesamowite, ile cudownych znajomości można w ten sposób nawiązać!
    6. Uważam, że używki są złe. Jest to kompletnie w życiu niepotrzebne, a często szkodzi zdrowiu oraz uzależnia.
    7. Zaglądam na Twojego bloga od pewnego czasu. W sumie chyba pierwszy raz komentuję, ale jeżeli chodzi o moją opinię, to bardzo podoba mi się u Ciebie przejrzysty i ciekawy układ graficzny. Dodajesz na bloga mnóstwo zdjęć i przeróżnych grafik, co sprawia, że jest on bardzo miły dla oka. W sumie, to jest ta cecha, której brakuje u mnie, dlatego tak bardzo podoba mi się to u innych.
    8. Czekam i uwielbiam! Chociaż nie jestem wierzący, to uwielbiam przeróżne świąteczne tradycje, bo przypominają mi one o spokojnym sielankowym dzieciństwie i pozwalają poczuć wyjątkowy nastrój świąt! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za odpowiedzi!! :) bardzo fajnie że się zdecydowałeś odpowiedzieć tutaj :) dzięki też za miłe słowa o moim blogu... staram się jak moge chociaż dopiero sie ucze. co do innych odpowiedzi - wszystkie są ciekawe jak dla mnie! Nowa Zelandia - extra! no i powodzenia z własnym biznesem, też bym kiedyś chciała prowadzić swoje studio fryzjserskie...a na Święta też bardzo czekam! w końcu przyjedzie moja kochana siostra! :)

      Usuń