wtorek, 4 sierpnia 2015

Siemka...

Siemka... Wypadałoby się przedstawić. No więc jestem Sandra i pomyślałam sobie że założe bloga. Moja starsza siora ciągle mi o nich gada, pokazywala mi różne takie strony nawet fajne niektóre jakieś o kieckach kosmetykach i mejkapie…

Laski ładne niektóre i niezłe ciuchy mają w sumie nie znam się na tym i nie interesowało mnie to ale fajnie tak czasem zobaczyć jak sie noszą bogate dziewczyny boszszzz!!! mnie nigdy nie będzie stać na takie szmatki ale popatrzeć zawsze można co nie? xD

Potem zobaczylam inne blogi a na nich ludzie piszą jakieś swoje przemyślenia pokazują jak coś fajnie można zrobi. no to sobie pomyślałam, że ja też popiszę inni mogą to ja też nie? W końcu ostatnio trochę się u mnie działo… trzeba mieć gdzie zale wylewać haha xD zobaczymy co z trego wyjdzie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz