niedziela, 20 września 2015

Szmateksowy haul :)

Pomyślicie może że dodaję te zdjęcia dla jaj ale ja po prostu nie mam aparatu a zdjęcia z mojej komórki są kiepskie... więc sory za jakość! ale chciałam się pochwalić naszymi (moimi i koleżanki z pokoju) łupami ze szmatekstu...

Fajnie jest mieszkać blisko dużego miasta bo w każdej chwili mogę wyskoczyć w jakieś fajne miejsce albo zrobić wypad na szmaty :D ze starszą siostrą uwielbiałyśmy odwiedzać sklepy z odzieżą używaną i wcześniej z naszej wioski musiałyśmy organizować większą wyprawę... a teraz jak siorki nie ma, a ja mam tak blisko do miasta to naszczęście znalazłam kompankę do takich wypraw w mojej koleżance z internatu :D

Wczoraj w jednym ze sklepów z odzieżą na wagę udało nam się znaleźć naprawdę extra naszym zdaniem rzeczy!! fotki nie oddają tego w pełni ale ubrania są naprawdę świetne i niezniszczone i zapłaciłyśmy za nie wszystkie około 50 paru złotych :D

z innych blogów dowiedziałam się, że takie chwalenie się zakupami nazywa się haul... a więc to mój pierwszy haul szmatekstowy :D




crop top w krateczkę z Top Shop, kosztował może z 5 zł :D



krótka kurteczka jeansowa w róże <3



bluza w piórka (przyjemna cienka bawełna)



szaro czarna bluza, dość zwykła, ale fajna



bluzeczka na apel szkolny :P


spódniczka - mój typ! :)



sukienka w paski wpadła w oko koleżance :)



23 komentarze:

  1. Udane zakupy :D Fajnie jest mieć miejsce, gdzie lubi się kupować, i kogoś, kto robi to z nami. :)
    Bluza w piórka i bluzka na apel szkolny to moje faworyty. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, 5 zł za croptop z topshopu to naprawdę mało! Ja nie chodzę do second hand'ów, boję się tych sklepów :D
    meybelblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham second handy, tyle świetnych rzeczy można tam znaleźć! Pozdrawiam :)

    Zapraszam do mnie http://hejtuja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawe rzeczy
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  5. zakupy udane :D ciekawe rzeczy. :)
    moze wspolna obserwacja? zacznij a na pewno sie odwdziecze ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam lumpy, można tam znaleźć prawdziwe cudeńka! :)

    try-to-touch-the-clouds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Super ciuszki :)
    Niby taki lump a takie ładne ubrania :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie
    http://paaullina-blog.blogspot.com
    Mam nadzieję że wpadniesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie rzeczy bardzo fajne, jedynie ta spódniczka średnio mi się podoba ;)
    Ja bardzo lubie lumpeksy :D

    p a u l y n n e x - klik!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bluzka w piórka i bluza - mega! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Perfect! I love and i follow your blog, please follow me too
    http://alamodenatine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. O jejku, właśnie mi przypomniałaś, że wczoraj były nowa dostawa do lumpeksu w moim mieście, ale trudno pójdę następnym razem :D Co do rzeczy to upolowałaś świetne rzeczy w dodatku za grosze!

    Proszę o poklikanie w linki w najnowszym poście, zapraszam do mnie
    http://weliveaswedreamaloneq.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przegapiłaś dostawę? :P ;) p.s. się poklika ;)

      Usuń
  12. Świetne rzeczy i za taką cenę ;)
    zapraszam
    mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne ubrania, najbardziej podoba mi się ta kurteczka w róże. ;) Sama prawie codziennie latam do lumpeksów. :D

    juliabloger.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna jest ta bluzka z napisem "kangol" :D
    Zapraszamy do NAS ! :D http://ourlifffe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Podziwiam wszystkich, którzy są w stanie upolować coś ładnego w second handach. Ja gubię się w zwykłej sieciówce, a co dopiero w lumpeksie, gdzie ubrań jest kilka razy więcej :D

    geek-blonde.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki za podziw :P dużo zależy od sklepu, w niektórych z używaną odzieżą jest naprawdę sam badziew, ale niektóre dają radę :)

      Usuń
  16. Super ubrania ;)

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. świetna jest ta pierwsza bluzeczka ;)
    http://sayhellomardam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Tylko raz w życiu byłam w lumpeksie. Chyba czas to nadrobić! :D
    Ciuchy, które upolowałaś są naprawdę świetne.

    OdpowiedzUsuń